Znajdź sklep

    Harken prezentuje nowy, lekki model pompy hydraulicznej Grand-Prix 10 cc

    4/9/2015

    HYPR262.jpgPewaukee, Wisconsin - do wysokowydajnej hydraulicznej pompy rotacyjnej 20 cc Harken dodał nową wersję 10 cc. Dwubiegowe, napędzane młynkiem pompy zostały zaprojektowane tak, aby dostarczać olej szybciej, bardziej wydajnie i przy wyższym punkcie zmiany biegu, z myślą o regatach Grand-Prix dla jachtów 13.7 - 30.5 m (45 - 100'). Maksymalne ciśnienie pompy 10 cc to 7,500 psi, a 20 cc do 10,000. Zmiana biegu z pierwszego na drugi zachodzi automatycznie lub manualnie. Zadane ciśnienie progowe wyznacza moment automatycznej zmiany biegu. Jeśli tylko kilku załogantów kręci młynkiem, a ciśnienie progowe nie zostaje osiągnięte, bieg można zmienić manualnie.

    "Chcieliśmy na nowo przemyśleć sprawę, której rynek nie poświęcił zbyt wiele uwagi", mówi Robbie Young, dyrektor działu hydrauliki. "Odnieśliśmy duży sukces dzięki naszym pompom rotacyjnym 20 cc, zwiększając osiągi w prędkości i wydajności w segmencie Grand-Prix, a teraz oferujemy to samo dla systemów hydraulicznych w o połowę niższej wadze i z mniejszym przepływem."

    Pompy wykonane są z odpornego na korozję anodowanego metodą Hard Lube aluminium, tytanu i części ze stali nierdzewnej. Oba rozmiary posiadają zawory zwrotne zabezpieczające przed cofaniem się oleju. Wałki łączą pompę 10 cc bezpośrednio z młynkiem z obu stron i pozwalają na zdalny montaż przy użyciu przekładni T lub X. Dwustopniowe tłoki oszczędzają wagę, a trzy śruby montażowe zapewniają szybkie podłączanie/odłączanie. Pompy 20 cc o większej objętości, podłączane są do przekładni kątowej, młynka lub są zdalnie montowane za pomocą prostego wałka wielowpustowego. 

  • United States
  • Australia
  • France
  • Italia
  • New Zealand
  • Polska
  • Sverige
  • UK